På arendalsuka.no bruker vi informasjonskapsler (cookies). Når du bruker vår nettside godkjenner du dette.
 

Teltscenen på Ferjekaia

Arendalsuka 2020 er dessverre avlyst.

Her kan du lese begrunnelsen for avlysningen.

Vi ser allerede fremover og gleder oss til Arendalsuka  2021, 16. - 20. august. 

Vi vet at det er mange som har kommet langt i planleggingen av arrangement. Vi er veldig lei oss for de konsekvenser avlysningen får for dere. 

Ingen betaling for teltscenene 

Dere vil selvsagt ikke måtte betale for bolkene dere har bestilt på teltscenene. 

Andre avtaler 

Alle arrangører må selv ta kontakt med deltakere og eventuelle leverandører dere har gjort avtaler med i forbindelse med arrangementet. Det er den enkelte kontrakt som regulerer avbestilling av avtalen.  

Ny søknad for 2021 

Vi håper dere har lyst og anledning til å delta med arrangement igjen under Arendalsuka 2021. Dere vil da måtte søke på nytt når vi åpner for påmelding. Årets teltscenebolker kan dessverre ikke bli overført til neste år. 

Har du spørsmål? 

Hvis du lurer på noe, ta gjerne kontakt med oss på post@arendalsuka.no. Vi behandler alle henvendelser fortløpende de neste dagene. 

--------

Hva er teltscenen på Ferjekaia?

Teltscenen på Ferjekaia er et stort, flott telt plassert sentralt i byen på Tyholmen med plass til ca. 120 personer. 

Hvem kan leie?

Arendalsuka leier ut teltscenen på Ferjekaia til organisasjoner og foreninger. Næringsvirksomheter får ikke leie teltscenen.

Formålet med teltscenen er å gi et tilbud til organisasjoner som ikke har ressurser til å leie store lokaler sentralt i Arendal. Derfor vil vi prioritere disse ved tildeling. 

Det er ikke tillatt med fremleie.
For øvrig viser vi til kriteriene for deltakelse og retningslinjer for arrangementer.  

Pris og leietider

Vi leier ut teltscenen i 1,5 - timers bolker. Arrangementet må skje innen tidsrommet for den bolken du velger. I tillegg har dere en 1/2 time riggetid i for- og etterkant. Dere har selv ansvar for at stedet er rigget ned og klart til bruk før neste bolk. Hvis dette ikke blir gjort, må dere betale kr. 1 500,- i tillegg til vanlig leiepris. 

Pris: kr. 7000,- eks. mva. pr. bolk  Se hva som er inkludert av teknisk utstyr under. 

  • Bolk 1: kl. 08:00 – 09:30
  • Bolk 2: kl. 10.30 – 12:00
  • Bolk 3: kl. 13:00 – 14.30
  • Bolk 4: kl. 15:30 – 17:00
  • Bolk 5: kl. 18:00 – 19:30
  • Bolk 6: kl. 20.30 – 22.00

Åpningstider: Åpningstider for 2021 kommer

Ledige bolker 

Fasiliteter, teknikk og servering

Teltet er 15 x 12 meter og inneholder scene, stoler og enkelte bord. Det er plass til ca. 120 personer, avhengig av hvordan man rigger. Scenen er ca 3 x 6 meter. 
 
Inkludert i leien følger det med:
  • en tekniker for lyd og bilde
  • taleanlegg med 6 trådløse bøylemikrofoner, 1 stk. håndholdt mikrofon til spørsmål fra salen og 6 kablede mikrofoner.
  • 4 TV-skjermer til bildepresentasjoner. Skjermene er plassert slik at alle ser skjerminnholdet.
Du som arrangør må ta med egen PC med HDMI-overgang. 
 
Streaming: Teltscenen har en kablet nettlinje tilpasset streaming. Du som arrangør må selv ordne med alt det tekniske hvis dere ønsker å streame debatten. 
 
Servering og rydding
Hvis dere ønsker servering under arrangement kan dere bestille dette fra Clarion Hotel Tyholmen som ligger rett ved siden av teltscenen. Hotellet har skjenkebevilling for teltscenen. Bestilling gjør dere direkte med hotellet v/ Mariann Tulander på e-post mariann.tulander@choice.no
 
Det vil være kildesortering og toaletter på stedet. Dere må selv rydde opp etter dere.

Slik bestiller du tid

Du bestiller teltscenen når du melder inn ditt arrangement i vårt påmeldingsskjema. Du velger alternativet "Teltscener" som sted og velger blant ledige bolker for teltscenen på Ferjekaia. Det er ikke mulig å reservere tid her på forhånd. Se påmelding arrangement.

Ved avbestilling senere enn 14 dager etter påmelding, refunderer vi ikke påmeldingsavgiften. Hvis en arrangør ikke møter opp til arrangementet, refunderes heller ikke påmeldingsavgiften.