På arendalsuka.no bruker vi informasjonskapsler (cookies). Når du bruker vår nettside godkjenner du dette.
 
Utskrift fra www.arendalsuka.no

Hvordan måle og fremme kvalitet i offentlige velferdstjenester?

Arrangør
NHO, KS, Forbrukerrådet
Dag
Onsdag 14/8 2019 17:00 - 18:00
Arrangementstype
Debatt
Tema
Helse , Næringsliv
Språk
Norsk
Sted
MØR biffhus
Stedsbeskrivelse:
2. etasje
 


Om arrangementet

NHO, KS og Forbrukerrådet er med hver sine utgangspunkt og perspektiver opptatt av at offentlige tjenester holder god kvalitet. Med det som utgangspunkt har arrangementet en faglig basert ramme og diskusjon om kvalitet i offentlige velferdstjenester. Det settes særlig fokus på hvordan vi kan måle kvalitet og hvordan vi kan koble måling av kvalitet til forbedring av kvalitet.

Arrangementet er inndelt i tre bolker - en kort innledning som setter agendaen, en redegjørelse for hvordan det i dag jobbes med kvalitetsmåling i kommune-Norge inkludert eksempler, og til slutt en panelsamtale om hvordan vi kan jobbe med kvalitetsforbedringer i fremtiden.

Medvirkende
  • Helge Eide, Direktør interessepolitikk, KS
  • Anne Cecilie Kaltenborn, Administrerende direktør, NHO Service og Handel
  • Anne Kristin Vie, Fagdirektør, Forbrukerrådet
  • Kåre Hagen, Senterleder og leder Velferdstjenesteutvalget, OsloMet
  • Kristin Clemet, Leder, Civita
  • Iren Mari Luther, Fagforbundet
  • William Liknes, Hurdalsjøen Recovery
  • Tom Ø. Liudalen, Hurdalsjøen Recovery
  • Aslak Bonde, Moderator
Kontaktperson:
Lasse Billington, seniorrådgiver, NHO, 41102285, lasse.billington@nho.no
Universell utforming
Nei
Servering
Nei
Sidevisninger
232