til hovedinnhold
 
Utskrift fra www.arendalsuka.no
Dette var et arrangement i 2018

Kan man – og bør man – bygge merkevarer digitalt?

Arrangør
Stiftelsen Tinius
Dag
Tirsdag 14/8 2018 15:30 - 16:30
Arrangementstype
Debatt
Tema
Digitalisering , Kultur
Språk
Norsk
Sted
Mediebåten
 


Om arrangementet

Hvordan vil vi søke informasjon i fremtiden? Hvilken rolle kommer logoer eller merkevarer til å spille - ikke minst når stadig mer innhold blir stemmeaktivert? Hva vil være avgjørende for å få oppmerksomhet: Produktet eller merkevaren? Bli med når vi diskuterer merkevarenes nye utfordringer og hva som må til for at medier skal gjøre seg gjeldende i en ny digital verden.

Medvirkende
  • Susanne Kaluza, Daglig leder, SHE
  • Marius Karlsen, Daglig leder, Helt Digital
  • Veslemøy Østrem, Eventansvarlig og kommentator, Aftenposten
  • Moderator: Hansine Korslien, Kommunikasjonsansvarlig, Stiftelsen Tinius
Kontaktperson
Hansine Korslien, Kommunikasjonsansvarlig, Stiftelsen Tinius, 48248642, hk@tinius.com
Twitter:
Universell utforming
Servering
Nei
Sidevisninger
1759