til hovedinnhold
 
Utskrift fra www.arendalsuka.no
Dette var et arrangement i 2017

Journalistikk + markedsføring = sant?

Arrangør
Inbound Group, VG Partnerstudio
Dag
Tirsdag 15/8 2017 18:00 - 19:30
Arrangementstype
Debatt
Tema
Digitalisering
Språk
Norsk
Sted
MØR biffhus
 


Om arrangementet

Content marketing er et av tidens største buzz-begreper. Men er det på vei til å bli noe mer? I så fall, hvor går skillet mellom redaksjonelt og kommersielt innhold?

Vi inviterer til spennende paneldebatt med gjester fra både mediehus, akademia og markedsføring. 

I panelet (med forbehold om endringer):

  • Arne Jensen, Generalsekretær, Norsk redaktørforening
  • Therese Manus, Daglig leder, Kommunikasjonsforeningen 
  • Svein Arne Haavik: Innholdssjef, VG partnerstudio  
  • Tor Magnus Kolflaath, Gründer, Inbound Group AS
  • Bente Kalsnes, Førsteamanuensis ved institutt for journalistikk og mediefag, Høgskolen i Oslo og Akershus (HiOA)

Ordstyrer: Jens Barland, Førsteamanuensis i medieledelse og innovasjon, NTNU

Debatten blir tredelt: 

Tema 1: Innholdsmarkedsføring: Gull eller oppkonstruert tull?

Tema 2: Politisk innholdsmarkedsførig: Schizofreni som skaper grobunn for Fake News og politisk reklame?

Tema 3: Inbound marketing: Dør journalistikken når alle selskaper selv blir mediebedrifter? 

Kjør debatt! 

Om arrangørene:
VG Partnerstudio og Inbound Group AS

Inbound Group har på to år etablert seg som et ledende markedsføringsbyrå innen inbound marketing i Norge.  

VG Partnerstudio er VGs interne satsning på innholdsmarkedsføring, og har nylig satt politisk innholdsmarkedsføring på dagsorden.  

Medvirkende
  • Linn Husby, Inbound Group AS
  • Camilla Tryggestad Visjø, Inbound Group AS
Kontaktperson
Linn Husby, Inbound Group, 97639097, lh@inboundgroup.com
Twitter:
Universell utforming
Servering
Nei
Sidevisninger
10700