Hvordan gjør vi morgendagens bank-, forsikrings- og telekomkunder fornøyd med tjenestene vi leverer?

Arrangør
HELP Forsikring
Dag
Torsdag 15.8 2024 08:45 - 09:45
Arrangementstype
Debatt
Tema
Digitalisering
Økonomi
Språk
Norsk
Sted
Clarion Hotel Tyholmen
Vis i kart
Stedsbeskrivelse
Restauranten
Antall plasser i lokalet
80
Medvirkende
Tove Botnen, markedsdirektør, Opinion
Henry Vaage Iversen, co-founder & CCO, Boost.ai
Roger Lund Antonesen, konserndirektør personmarked, SpareBank1 SR-Bank
Johan Dolven, administrerende direktør, HELP Forsikring
Birgitte Engebretsen, administrerende direktør, Telenor Norge
Kontaktperson
Dag Are Børresen, HELP Forsikring, 40245066
Nettside
http://www.opinion.no
http://www.boost.ai
http://www.help.no
Universell utforming
Rullestoltilpasset lokale
Rullestoltilpasset WC
Hørselshjelpemidler
Miljøprofil
Ja, vi oppfyller Arendalsukas miljøkrav.
Servering
Ja
Om arrangementet

Bank, forsikring og telekom er bransjer alle må ha et forhold til, enten vi vil eller ikke. Hvor godt vi lykkes med å skape gode kundeopplevelser, varierer. Kunstig intelligens gir oss stadig nye muligheter. Men vil morgendagens kunder i størst mulig grad klare seg selv, eller ønsker de å snakke med et menneske? Hvor skal i så fall grensen mellom teknologi og menneskelig kontakt gå? Dette er blant spørsmålene vi skal diskutere. Opinion vil tegne et bilde av hva vi vet om morgendagens kunder, det vil si de som er unge nå. Boost.ai leverer teknologi til våre bransjer i dag, og deler eksempler på digitale kundeopplevelser. Med i samtalen er Telenor, SpareBank1 SR-Bank og HELP Forsikring, landets største advokatmiljø for privatpersoner og leverandør av advokatforsikring. 

Hopp til toppen