- Arrangør
- TRY Råd, TRY Opt
- Dag
- Onsdag 14.8 2024 16:00 - 16:45
- Arrangementstype
- Foredrag
- Tema
- Media/kommunikasjon
- Språk
- Norsk
- Sted
- Madam Reiersen
- Stedsbeskrivelse
- Vinterhagen
- Vis i kart
- Antall plasser i lokalet
- 70
- Medvirkende
- Elke Vindenes, kreativ leder og fagansvarlig for TikTok, TRY Opt
- Kontaktperson
- Siv Martine Nyborg, Rådgiver, TRY Råd, 45486790
- Universell utforming
- Rullestoltilpasset lokale
- Rullestoltilpasset WC
- Miljøprofil
- Nei, vi oppfyller ikke Arendalsukas miljøkrav.
- Om arrangementet
Her får du en innføring i unge målgruppers bruk av verdens viktigste og mest omdiskuterte sosiale medium og en oppdatering på det politiske og regulatoriske prosessene mot selskapet.
«The rising star in social media» har på få år blitt «The only star» for det amerikanerne kaller målgruppen «young, ambitions minds». For organisasjoner og merkevarer som vil interagere med unge målgrupper, er det derfor en kanal man på godt og vondt ikke kan ignorere.
Arrangementet fungerer som et operativt «krasjkurs» for alle som jobber med kommunikasjon i merkevarer og organisasjoner som vil treffe unge målgrupper i 2024. Du vil også få innblikk i hva de aller siste trendene i kanalen er - fra TRYs egen «Tiktok-trend-overvåkere»(!)
I tillegg tar vi en status på hva som skjer på den politiske og regulatoriske fronten – nasjonalt og internasjonalt. Kan selskapet rett og slett bli forbudt?
Medvirkende:
I sesjonen møter du blant annet Elke Vindenes, kreativ leder og fagansvarlig for TikTok i TRY, som jobber med å skape innhold som treffer trender og unge målgrupper på TikTok.I tillegg vil du treffe noen av våre rådgivere i TRY Råd som deler oppdatert kunnskap om hva som er status i den regulatoriske kampen som foregår i og rundt selskapet.
*Mer informasjon om deltakere kommer