Når kommuner skal kjøpe BPA går det ofte galt. Hva kan gjøres?

Arrangør
Humana omsorg og assistanse
Dag
Tirsdag 13.8 2024 16:15 - 17:15
Arrangementstype
Debatt
Tema
Likestilling
Språk
Norsk
Sted
Havnegaten 4
Vis i kart
Stedsbeskrivelse
Havnegaten 4
Antall plasser i lokalet
60
Medvirkende
Eivind Collin, Leder salg og forretningsutvikling, Humana omsorg og assistanse- BPA divisjonen
Kontaktperson
Armend Mehaj, Leder foretningsutvikling, Humana omsorg og assistanse, 90402889, armend.mehaj@humananorge.no
Nettside
http://www.humananorge.no/brukerstyrt-personlig-assistanse/
Facebook
www.facebook.com/humananorge/
Universell utforming
Rullestoltilpasset lokale
Rullestoltilpasset WC
Miljøprofil
Ja, vi oppfyller Arendalsukas miljøkrav.
Servering
Ja
Om arrangementet

Velkommen til en viktig debatt under Arendalsuka:
"Når kommuner kjøper BPA – hvorfor går det ofte galt, og hva kan gjøres?"
Paneldeltakere:

  • Eivind Collin, Leder for Salg og Forretningsutvikling i Humana omsorg og assistanse, BPA-divisjonen
  • [Navn på deltaker], Representant fra Norsk Standard

Hvorfor er Brukerstyrt Personlig Assistanse (BPA) i Tønsberg annerledes enn i Kongsberg? Hva kan gjøres? Fører disse forskjellene til i varierende kvalitet og brukertilfredshet? Kan en ny norsk standard for BPA være løsningen på disse problemene?
I denne debatten vil vi ta opp spørsmål som:

  • Hvorfor oppstår disse forskjellene i BPA-tjenester mellom kommunene?
  • Hva kan gjøres for å sikre at BPA-tjenester er konsistente og av høy kvalitet uansett hvor i landet man bor?
  • Kan den nye norske standarden for BPA bidra til bedre tjenester og større brukertilfredshet?

Bli med oss for å utforske hvordan vi kan forbedre BPA-ordningen og sikre at alle brukere får den støtten de har behov for.
Vi ser frem til å se deg der!

Hopp til toppen