- Arrangør
- Humana omsorg og assistanse
- Dag
- Tirsdag 13.8 2024 16:15 - 17:15
- Arrangementstype
- Debatt
- Tema
- Likestilling
- Språk
- Norsk
- Sted
- Havnegaten 4
- Vis i kart
- Stedsbeskrivelse
- Havnegaten 4
- Antall plasser i lokalet
- 60
- Medvirkende
- Eivind Collin, Leder salg og forretningsutvikling, Humana omsorg og assistanse- BPA divisjonen
- Kontaktperson
- Armend Mehaj, Leder foretningsutvikling, Humana omsorg og assistanse, 90402889, armend.mehaj@humananorge.no
- Nettside
- http://www.humananorge.no/brukerstyrt-personlig-assistanse/
- www.facebook.com/humananorge/
- Universell utforming
-
Rullestoltilpasset lokale
-
Rullestoltilpasset WC
- Miljøprofil
Ja, vi oppfyller Arendalsukas miljøkrav.
- Servering
- Ja
- Om arrangementet
Velkommen til en viktig debatt under Arendalsuka:
"Når kommuner kjøper BPA – hvorfor går det ofte galt, og hva kan gjøres?"
Paneldeltakere:- Eivind Collin, Leder for Salg og Forretningsutvikling i Humana omsorg og assistanse, BPA-divisjonen
- [Navn på deltaker], Representant fra Norsk Standard
Hvorfor er Brukerstyrt Personlig Assistanse (BPA) i Tønsberg annerledes enn i Kongsberg? Hva kan gjøres? Fører disse forskjellene til i varierende kvalitet og brukertilfredshet? Kan en ny norsk standard for BPA være løsningen på disse problemene?
I denne debatten vil vi ta opp spørsmål som:- Hvorfor oppstår disse forskjellene i BPA-tjenester mellom kommunene?
- Hva kan gjøres for å sikre at BPA-tjenester er konsistente og av høy kvalitet uansett hvor i landet man bor?
- Kan den nye norske standarden for BPA bidra til bedre tjenester og større brukertilfredshet?
Bli med oss for å utforske hvordan vi kan forbedre BPA-ordningen og sikre at alle brukere får den støtten de har behov for.
Vi ser frem til å se deg der!